Over mij
Waar ik voorheen het kweekcentrum runde samen met Henk van der Linde, ben ik (Otto van der Linde) in 2025 na goed overleg zelf verder gegaan met het kweekcentrum.
Er huizen op dit moment enkele klasse duiven op het kweekhok. Benieuwd naar de kweekkoppels? Neem dan een kijkje op de pagina: Kweekkoppels






